Forum Forum Sieci Komputerowej APe Internet
w Sieprawiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Zalety:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Sieci Komputerowej APe Internet Strona G│ˇwna -> Nasza Gmina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 14:23, 10 Kwi 2014    Temat postu: Zalety:

Musimy troszke odpoczac i ostatecznie wszystko do czystosci doprowadzic
[link widoczny dla zalogowanych]
Bylam nia tam zachwycona, co rzadko mi sie zdarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To i ja przylacze sie do was i od jutra zaczynam Mam juz za soba jedna glodowke 8-dniowa.
[link widoczny dla zalogowanych]

on22 - tez mysle, ze tu jest fajnie, ale czasem miesiacami nawet nie wchodze, bo wszystko rozbija sie o wtajemniczone rozmowy w kolkach wzajemnej adoracji z czego akurat nie czerpie zadnej przyjemnosci .. [link widoczny dla zalogowanych] bez meridii.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko. Czynnik pierwszy: Kidys chcialismy pojsc na wczasach na FKK ( nie u nas w Polsce) - moj Maz na to - ale ja nie moge jestem przecierz ogolony - no ale pomyslelismy i tak nas nikt nie zna a po drugie zobaczymy jak bedzie. podnosimy niestety znow nie moglam spac przez Lide [link widoczny dla zalogowanych]
Kt├│ry nie pyta si─Ö wci─ů┼╝ co pani sobie ┼╝yczy tylko sam doradza fryzur─Ö?? crosdogczy jako┼Ť tak ,dzia┼éa w s┼éupsku i szczecinie +Mam jeszcze pytanie dotycz─ůce diety czy komu┼Ť z was(nie zale┼╝nie od metody) zaszkodzi┼éy papierosy? My┼Ťl─Ö, ┼╝e to nie z klinik─ů jest co┼Ť nie tak tylko ludzie my┼Ťl─ů, ┼╝e jak p┼éac─ů to trzeba im nadskakiwa─ç. i jeden sklep na wynajem zobaczymy, a noz sie uda Powiem Ci tak: Zmartwi─Ö Cie ale nie papierek a umiej─Ötno┼Ťci maj─ů znaczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
widz─ůc jeszcze ze m├│j lekarz ma problem z diagnoz─ů zacze┼éam szuka─ç w internecie ...
[link widoczny dla zalogowanych]

maszyna do robienia paznokci?tak jest
[link widoczny dla zalogowanych]
na obiadek kalafiorek lub szpinak lub warzywka gotowane pomoze .
U mnie (jak z reszt─ů pisa┼éam)torbiel pojawi┼éa si─Ö przed ci─ů┼╝─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ha,ha [link widoczny dla zalogowanych] Jest specjalist─ů od USG i dojrzy wszystko czego wcze┼Ťniejsi lekarze nie widzieli.
Dziekuje bardzo za pomoc napewno skorzystam Noga skróciła się w udzie . A jak sie w ogole tutaj czujesz? u osoby dorosłej liczy sobie ona dwa metry kwadratowe! Gruszki nie polecam, tam jest duze cisnienie wiec pewnie nie za miłe uczucie, wlewnik i 2 metrowy wezyk to leci delikatnie , wolno, ciurkiem i tylko z poczatku samego głupie uczucie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] miss_sixty.html zap┼éacilam te┼╝ bardzo duzo ,ale zmienila mi kolor w┼éosow na pi─Ökny,bardzo naturalny a i strzy┼╝enie ┼Ťwietne.Kolor jest ┼Ťwietnie dobrany,fryzura pi─Ökna,ksztalt,latwo┼Ť─ç ulo┼╝enia po umyciu,zreszt─ů p Kinga tlumaczy co i jak nale┼╝y suszyc i jak ukladac.Zap┼éacilam bardzo du┼╝o kasy ,ale mam nadziej─Ö,ze wystarczt to na min 2 mc,jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze pojde tam. Oj nie masz racji Amelia 18, ┼╝e jak si─Ö zdecyduje wyst─ůpi─ç to ju┼╝ b─Ödzie z gorki przeczytaj dok┼éadnie , to co pisz─Ö boa ... Wie ktos moze gdzie go mozna znalezc? Ja mam zwolnionko, wi─Öc postaram si─Öprzynajmniej po─çwiczy─ç w domu Cze┼Ť─ç Babeczki!!! to chyba tyle, niby nie odkrylam ameryki, ale zawsze cos
http://wydaje.pl/e/jak-zwalczyc-cellulit-meto da-klepsydry2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ta piosenka bardzo cz─Östo jest nadawana w moim lokalnym radiu,gdzie lec─ů same takie hity z lat 60-90 max.Ale nie zawsze podaj─ů wykonawc─Ö

koniec.
[link widoczny dla zalogowanych]
- no w┼éa┼Ťnie to jest Tw├│j b┼é─ůd - nie tyjesz od t┼éustego, w sumie to najwi─Ökszym winowajc─ů s─ů w─Öglowodany, a nie t┼éuste, bo w─Öglowodany maj─ů tak─ů przypad┼éo┼Ť─ç, ┼╝e przez nie do krwi wydzielana jest insulina, kt├│ra ma obni┼╝y─ç poziom cukru we krwi, a insulina z kolei hamuje spalanie tkanki t┼éuszczowej. A tak naprawd─Ö to polecma radio z┼éote przeboje...tam s─ů w┼éa┼Ťnie hity z lat 60, 70 80...┼Ťwietna muzyka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Spr├│buj─Ö.
Ja mam 0,5 cm i lekarz mi powiedzial ze moga byc problemy z donoszeniem ciazy albo trzeba bedzie mnie zaszyc.
[link widoczny dla zalogowanych]

To sw─Ödzenie i pieczenie to jakie┼Ť dzia┼éania niepo┼╝─ůdane. [link widoczny dla zalogowanych] Marta, ty tez imiona tak cz─Östo zmieniasz/??
Chocia┼╝ czytaj─ůc to dowiedzia┼éam si─Ö, ┼╝e w Polsce mamy tarantul─Ö, szkoda tylko, ┼╝e ta informacja nie zmieni mojego nastawienia do ┼╝ycia na lepsze Gratuluj─Ö nowym przysz┼éym mamom Ma┼ée,a cieszy tenm dzie┼ä by┼é najokropniejszy!! lubie tez jak sie spuszcza na twarz, brzuch, na piersi... [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie gdyby nie b├│le brzucha i alergia i problemy w zwi─ůzku tym to bym powiedzia┼éa ┼╝e dop├│ki dzieci nie zacz─Ö┼éy chodzi─ç to by┼éo ok., czyli gdzie┼Ť do 14 miesi─Öcy, mimo ┼╝e musia┼éam je nosi─ç cz─Östo we dwie na raz + jeszcze jakie┼Ť plecak, ale jak ju┼╝ si─Ö rozesz┼éy to do prawie 3 urodzin to najgorszy czas, r├│┼╝ne problemy, najpierw dbanie o ich bezpiecze┼ästwo, potem ich bunty dwulatk├│w itp. 3. Joanna Brodzik Kiedy slysze glupawe uwagi, ze tego typu objawy maja kobiety, ktore przywiazuja nadmierna wage do swego wieku i atrakcyjnosci, kobiecosci, to mi sie noz w kieszeni otwiera. poszukac piosenek zespolu Univers? Mam do┼Ť─ç,Jacy moi byli dzisiaj niedobrzy i piszcz─ůcy. Bardzo pomog┼éo mi przyjmowanie MAGNEZU.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ból był OKROPNY, brałam no-spę.
[link widoczny dla zalogowanych]

Przechodzi┼éam ju┼╝ r├│┼╝ne diety- kapu┼Ťcian─ů, jogurtowa,warzywna- wszyskie z marnym skutkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
bezsensu.
Ja mialam tak samo i nie zalamalam sie a teraz widze ze juz spadaja pomalutku kilogramy
jesli chcesz zostaw namiar.
Kanke (koncowke irygatora) posmaruj kremem np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ,┼╝e brzmi to przerazajaco ale dr Melke powiedzia┼é iz moze zrobic przeszczep skory aby usunac te moje blizny na nogach...bo wiecie to s─ů blizny po wybroczynach po sepsie i nie bedzie ┼éatwo...ale chce wierzyc ze sie uda...naprawde nie ma nic gorszego dla mnie jak wakacje w spodniach;(
\Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?\ Polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do mojej blizny w chwili obecnej najgorszy jest chyba jej kolor ktory po 2 latach jest na 40/50 % dlugosci czerwony, masakra, zeby blizna po takim czasie nei zbladla, po zabiegu jej wyciecia u chirurga plastycznego (miala byc cieniutka kreska tylko) a z szerokosci ok 12/14 mm przed jest teraz ok 7) po 6 roznych laserach i 5 masciach!

Paso┼╝yty r├│┼╝nych rozmiar├│w doskonale czuj─ů si─Ö w ┼Ťrodowisku starego, fermentuj─ůcego, gnij─ůcego i zalegaj─ůcego ka┼éu. [link widoczny dla zalogowanych] Porad┼╝cie prosz─Ö!
Fasolka szparagowa Rakowickiej 11. Witam, ja jestem po zabiegu i to ju┼╝ drugim, ale tym razem boli mnie okropnie. na maxa ja s┼éucha┼éem kilka dni p┼éaczu ┼╝e j─ů tam zawioz┼éem i mam przer─ůbane. Teraz jestem m─ůdra, ale mia┼éam szcz─Ö┼Ťcie, bo trafi┼éam na super gabinet i lekark─Ö w Zabrzu , kt├│ra robi takie paznokcie laserem. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiki27 mmo┼╝esz napisa─ç po jakim czasie od z┼éo┼╝enia papier├│w zostali wezwani ┼Ťwiadkowie? odpisac na uwagi OWM mog┼éaby┼Ť bo to podobno te┼╝ wa┼╝ne,Napisz tam swoj─ů wersje i ju┼╝.powodzenia To ┼╝e mia┼é ci─Ö┼╝kie dzieci┼ästwo nie oznacza ┼╝e nadaje si─Ö na reprezentanta Polski w konkursach europejskich!!!!!!!!!!! sadze to by┼éby najlepszy wybor, jakos mnie to motywuje bardziej jak ktos przede mna sie poci , M├│j naturalny kolor to ┼Ťredni blond - ale to nie ma znaczenia, je┼Ťli chodzi o rozja┼Ťnianie farbowanych w┼éos├│w. A ja by┼éam dzi┼Ť w Douglasie na 3 Maja i maj─ů tak stoisko fryzjerzy z Carlo Biani! Przed Bo┼╝ym Narodzeniem by┼éam u fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przyjemniejsze jest bieganie w terenie, przynajmniej dla mnie.
moze napisze wam obsluge pzremywania..:ehh
Uwa┼╝am,┼╝e dlaczego zdrobnienie ma by─ç ┼Ťmieszne jak mam na imi─Ö Aleksandra to jest infantylne m├│wienie do mnie w wieku 30-lat Olu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcialam zeb ktos polecil mi komsetyczke dobra w Warszawie gdzie moglabym zrobic bezinwazyjne oczyszczanie twarzy, gdyz wiem ze odchodzi sie juz w Polsce od tradycyjnego oczyszczania twarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Sieci Komputerowej APe Internet Strona G│ˇwna -> Nasza Gmina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin